england

بی‌ثباتی سیاسی در غرب

تارنگاشت عدالت

 

برگرفته از: ولترنت
۱۳ ژوئیه ۲۰۲۲
 

* در ژوئن ۲۰۲۲  دیده شد که کریس پیچر، ناظم Whip حزب محافظه‌کار انگلیس، سیاه مست، چندپسر جوان را در کلوب کارلتون به تور زده بود. بعداً در روز ۳ ژوئیه اظهارات چندین شاهد عینی نشان داد که این اولین بار  نبود که اخلاق پیوریتانی (پاک‌دینی) طبقه حاکم  کشور زیرپا گذارده می‌شد. بعد از آن اعضأ در درون دولت  بوریس جانسون یکی بعد از دیگری استعفأ دادند (از ۱۷۹نفر ۶۳ نفر) و نهایتاً روز ۷ ژوئیه ۲۰۲۲ استعفأی رئیس دولت بدون ارتباط با هیچ کنش سیاسی او  صورت گرفت.

* روز ۸ ژوئیه ۲۰۲۲ نخست وزیر سابق ژاپن و فرد قوی حزب، شینزوآبه در طی یک همایش انتخاباتی  به قتل رسید. پدر او  کلیسای وحدت  کشیش مون را در دهه ۵۰ در ژاپن تاسیس کرده بود. تمامی قبیله آبه  تنگاتنگ با این گروه نظامی-سیاسی-مذهبی، که جزو ابزار ضروری  سازمان جاسوسی سیا طی سال‌های جنگ سرد بود، ارتباط داشت. شینتزوآبه و فرقه مون ژاپن را تحت تاثیر قرار دادند تا علناً علیه چین با ایالات متحده آمریکا  همکاری کند.

* روز ۱۰ ژوئیه ۲۰۲۲ حال چندین تن از زنان جوانی که در جشن تابستانی  حزب سوسیال‌دمکرات های آلمان شرکت کرده بودند خوب نبود.  تقریباً ۱۰۰۰ نفر از جمله صدراعظم آلمان اولاف شولتز، نمایندگان حزب در پارلمان و تیم‌های آنان در این ضیافت شرکت داشتند. ظاهراً  حداقل ۹ دختر جوان بی‌خبر از همه چیز، با مواد مخدر تخدیر شده و احتمالاً مورد تجاوز جنسی قرار گرفتند.

* روز ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۲ به هنگام غروب روز نامه له‌موند  بخشی از تحقیقات در مورد اسنادی که  این کنسرسیوم مطبوعاتی به دست آورده بود، که شیوه عمل شرکت اوبر UBER را آشکار می‌کرد، منتشر کرد. ظاهراً رئیس جمهور امانوئل ماکرون در خفا و باتغییر قوانین  به نفع شرکت نامبرده آمریکایی، قراردادی با این شرکت به امضأ رسانده. تا کنون سند منتشر شده‌ای در دست نیست که به ما اجازه دهد از ارتشأ سخن بگوییم.