بی‌خانمانی بی‌سابقه

 
تارنگاشت عدالت
 
 
روزنامه کار اتریش
۲۸ ژو‌‌ین ۲۰۲۴
 
 
تعداد بی خانمان ها در لندن در سال گذشته به بالاترین حد خود رسید. این را داده‌های Homeless Link نشان می‌دهد که از دولت بعدی بریتانیا می‌خواهد «اقدام قاطع» انجام دهد. در چهارم ژوئیه یک انتخابات عمومی در بریتانیا برگزار خواهد شد و نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که حزب کارگر پیشتاز است.
 
از مارس ۲۰۲۳ تا مارس ۲۰۲۴، تقریباً ۱۲۰۰۰ نفر در بانک  داده ها تحت مدیریت این سازمان ثبت شده اند. بر اساس گزارش سالانه این سازمان، این رقم ۱۹ درصد بیشتر از سال قبل، ۵۸ درصد بیشتر از ۱۰ سال پیش و بالاترین رقم ثبت شده در پایتخت انگلیس است. سرمایه داری و بازار فقط سود را تنظیم می کند.
 
موضوع مسکن موضوع اصلی مبارزات انتخاباتی است، زیرا جوانان و کارمندان بیشتر و بیشتر در بخش‌های مختلف قادر به پوشش هزینه‌های اجاره نیستند. این نیز یک روند بین المللی است که در نتیجه تورم روز به روز گسترش می یابد و مردم را در موقعیت غیرممکن قرار می دهد.
 
بر اساس این داده ها، ۱۷ درصد از افرادی که در سال گذشته بی خانمان شده اند، قبلاً از محل اقامت پناهجویان استفاده کرده اند. ماه ها است که بحث بر سر تصمیم دولت محافظه کار برای کوتاه کردن مدت زمان لازم برای پناهندگی در جریان است تا ب مسکن جستجو کنند و ترک مراکز اسکان با بودجه دولتی را ترک نمایند
۴۵ درصد از بی خانمان های ثبت شده را اتباع بریتانیایی تشکیل می دهند، در حالی که یک چهارم از یک کشور اروپایی هستند. ۳۰ درصد باقی مانده از کشورهای دیگر در سراسر جهان است.