xi

تاریخ و مردم به حزب کمونیست چین رأی دادند

 
 
 
تارنگاشت عدالت
 
 
برگرفته از: پکن روندشاو
۱ ژوئیه ۲۰۲۱
 
 

همایش بزرگ برای بزرگداشت صدمین سالگرد تأسیس حزب کمونیست چین (ح.ک.چ) روز اول ژوئیه در میدان تیان آن من در پکن برگزار شد. “شی جین پینگ” ، دبیر کل کمیته مرکزی حزب کمونیست چین ، رئیس جمهور چین و رئیس کمیسیون مرکزی نظامی ، در این مراسم شرکت کرد و سخنرانی مهمی ایراد نمود.

موارد زیر بخشهایی از سخنرانی “شی” است:

ـ پس از ادامه مبارزه تمامی حزب و مردم از هر ملیت در سرتاسر کشور ، چین به اولین هدف خود از “دو صد سال” ، یعنی تکمیل ساخت و ساز جامع جامعه با رفاه نسبی ​​دست یافته است. (۱ ژوئیه ۲۰۲۱)

ـ مردم خالق تاریخ و قهرمانان واقعی هستند. (۱ ژوئیه ۲۰۲۱)

ـ بدون ح.ک.چ، چین جدیدی وجود نمی‌داشت و در مورد احیای بزرگ ملت چین نیز ممکن نبود سخن گفت. (۱ ژوئیه ۲۰۲۱)

ـ تاریخ و مردم به حزب کمونیست چین  رأی دادند. (۱ ژوئیه ۲۰۲۱)

ـ ح.ک.چ به آینده و سرنوشت بشریت توجه زیادی نشان می دهد و همراه با همه نیروهای مترقی جهان به جلو حرکت می کند. چین همچنان به عنوان یکی از مدافعان صلح جهانی ، برای رشد و توسعه جهانی و دفاع نظم بین المللی فعالیت می کند. (۱ ژوئیه ۲۰۲۱)

ـ  مردم چین هرگز اجازه نخواهند داد که هیچ قدرت خارجی آنها را مورد آزار و ستم یا بردگی خود قرار دهد. هر کس که بخواهد دست به چنین کاری بزند ، به طور حتم درمقابل دیوار بزرگی ، که از گوشت و پوست بیش از ۱،۴ میلیارد چینی ساخته شده، شکست خواهد خورد. (۱ ژوئیه ۲۰۲۱)

ـ حل مسئله تایوان و تحقق اتحاد کامل میهن ، وظیفه تاریخی اجتناب ناپذیر حزب کمونیست چین و آرزوی مشترک همه چینی ها است. (۱ ژوئیه ۲۰۲۱)