ghazeh2021

حزب کمونیست شیلی: کشتار در فلسطین بس است!

تارنگاشت عدالت

 

برگرفته از: شبکه همبستگی
۱۴ مه ۲۰۲۱
 

هولوکاست دیرپای مردم فلسطین به دست صهیونیست‌های حاکم بر اسرائیل، شدت گرفته است: صدها کشته از جمله کودکان، هزاران زخمی، تخریب زیرساخت‌های غزه به وسیلۀ بمب‌ها و موشک‌های اسرائیلی!

 

این حذف فیزیکی و پاکسازی نژادی مردمی است که قرن‌ها در این سرزمین‌ها ساکن بوده اند، و آن‌ها را از خانه‌ها، محله‌ها و مناطق خود آواره کرده و در گتوهای بزرگی مانند نوار غزه حبس کرده اند.

 

جرقه‌ای که باعث این رویارویی شد، تلاش مجدد برای بیرون راندن فلسطینیان از خانه‌هایشان در یک محله کامل در بیت‌المقدس بود، که قرن‌ها ساکن آنجا بوده اند.

 

ایالات متحده و دولت‌های مرتجع از این تجاوز حمایت می‌کنند. مطبوعات و تلویزیون تحت کنترل امپراتوری و راست‌ها، مهاجمان و مورد تهاجم قرار گرفتگان را در یک سطح قرار می‌دهند. آ‌ن‌ها دفاع فلسطین را با سلاح‌های مدرن تباهی و مرگ اسرائیل برابر می‌دانند.

 

این سیاست مشابه همان سیاستی است که از سوی رسانه‌های راستگرا برای توصیف قتل عام در کلمبیا یا مبارزات مردم شیلی در اکتبر ۲۰۱۹ اعمال شده است، که در آن سرکوب و مرگ و جراحات از سوی خرابکاران توجیه می‌شود.

 

حزب کمونیست شیلی با رد تجاوز به مردم فلسطین، از جامعه جهانی می‌خواهد سیاست‌های بیگانه‌هراسی و نژادپرستی دولت راست نتانیاهو را محکوم کند.

 

خلق‌ها باید همبستگی نشان دهند.

کشتار باید متوقف شود!

فلسطینی‌ها حق زندگی و سرزمین خود را دارند!

 

حزب کمونیست شیلی

 

سانتیاگو شیلی، ۱۲ مه ۲۰۲۱