gaza

حمایت همه‌جانبه از مقاومت فلسطین در برابر اشغالگری فاشیستی

 
تارنگاشت عدالت
 
 
برگرفته از: حزب کمونیست فلسطین
۷ اکتبر ۲۰۲۳
 
 

حزب کمونیست فلسطین پشتیبانی کامل خود را از مقاومت مردم فلسطین، که صبح امروز با حمله همه‌جانبه به شهرک‌های اطراف نوار غزه، موسوم به «طوفان الاقصی»، به اوج خود رسید، اعلام می‌کند.

دشمن صهیونیستی در نتیجه سیاست‌های نژادپرستانه و فاشیستی خود، سیاست‌های کشتار، تبعیض، حمله به مقدسات و مصادره زمین چه انتظاری داشت؟ این نتیجه منطقی تمامی ویرانگری‌ها و سماجت اشغالگر است. این نتیجه ناکامی تشکیلات خودگردان فلسطین است که جز محکومیت شفاهی این حملات و تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی کاری انجام نداده است.

در حالی‌که ما در حزب کمونیست فلسطین، جانبداری مطلق خود را در جبهه مقاومت و مردم خود در برابر حملات صهیونیست‌ها اعلام می‌کنیم، بر اهمیت وحدت در همۀ صحنه‌ها تأکید می‌ورزیم و این‌که نباید نوار محاصره شدۀ غزه را در این نبرد تنها بگذاریم.

حزب کمونیست فلسطین هم‌چنین از توده‌های ملت عرب ما و توده‌های خلق‌های آزاده می‌خواهد که در شهرها و کشورهای مختلف برای حمایت از مقاومت مردم ما تظاهرات کنند و پیام روشنی را برای همه هنجار‌سازان (عادی‌سازان) و سرسپردگان آن ارسال کنند، که آرمان مردم ما بزرگ باقی خواهد ماند و به دلیل بی‌کفایتی و اقامه دعوی آن‌ها در آستانه دولت موجود، از بین نخواهد رفت و فراموش نخواهد شد.

سربلندی و جاودانگی بر شهیدان!

شفای عاجل برای اسیران!

 

زنده باد مبارزه مردم فلسطین!

ما قطعاً پیروز خواهیم شد!

 

حزب کمونیست فلسطین

۷ اکتبر ۲۰۲۳