jabalaya

در محکومیت وحشیگری اشغالگران فاشیست و شرکای غربی آن!

 

تارنگاشت عدالت
 
 
برگرفته از: حزب کمونیست فلسطین
۳۱ اکتبر ۲۰۲۳

 

دفتر مطبوعاتی حزب کمونیست فلسطین کشتار اردوگاه جبالیا را بیان بربریت و وحشیگری اشغالگران فاشیست و شرکای غربی آن می‌داند.
 

حزب کمونیست فلسطین بر این باور است که جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم ما که آخرین آن در قتل عام اردوگاه جبالیا، که منجر به شهادت صدها غیرنظامی شد، بدون مجازات نخواهد ماند و نشان دهندۀ واکنش شدید جناح‌های مقاومت است.

حزب کمونیست فلسطین از توده‌های مردم ما در همه جا خواست تا مقاومت را در همه اشکال آن در برابر این موجودیت غاصب فاشیستی تقویت کنند و باور دارد که اهداف اشغالگران فاشیست و حامیان امپریالیستی آن بر ضد خلق ما در غزه، کرانه باختری و مناطق اشغالی (از طریق اخراج یا اسکان مجدد) محقق نخواهد شد. خلق ما تا آخرین نفس در سرزمین خود استوار خواهد ماند و در نهایت پیروزی با مردم ما خواهد بود. این اشغالگر فاشیست که تنها با کشتن کودکان، زنان و سالخوردگان به موفقیت می‌رسد، ضعیف‌تر از آن است که به اهدافش دست یابد.

حزب کمونیست فلسطین سکوت رسمی اعراب و ادامه بسته شدن گذرگاه مرزی رفح را، با آن‌که این گذرگاه تحت کنترل دولت مصر است و این نهاد هیچ کنترلی بر آن ندارد، محکوم کرد. حزب کمونیست فلسطین فراخوان خود را با درخواست از جنبش مقاومت به تشدید حملات علیه اشغالگران و همدستان آن در همه جا تا زمانی‌که این اشغال را مهار و مجبور به آتش‌بس و رفع محاصره نوار غزه کند، پایان داد.

 

سربلندی و جاودانگی بر شهدای صالح ما!

شرم و ننگ بر همۀ خیانتکاران و رسوایان!

زنده باد فلسطین آزاد و سرافراز، از نهر تا بحر!

پیروزی از آنِ ستمدیدگان است!

 

دفتر مطبوعاتی حزب کمونیست فلسطین

۳۱ اکتبر ۲۰۲۳