CPRF

پیام حزب کمونیست فدراسیون روسیه به کنگره هشتم حزب کمونیست کوبا

تارنگاشت عدالت

 

برگرفته از: شبکه همبستگی
۱۵ آوریل ۲۰۲۱

 

به کمیتۀ مرکزی حزب کمونیست کوبا، نمایندگان هشتمین کنگره حزب کمونیست کوبا
 

همرزمان و دوستان عزیز!

کمیتۀ مرکزی حزب کمونیست فدراسیون روسیه در ارتباط با یک رویداد سیاسی مهم در حیات حزب و حکومت- هشتمین کنگره حزب کمونیست کوبا، که از نظر زمانی مصادف با تاریخ مهم ۶۰-مین سالگرد نبرد خلیج خوک‌ها است، به نمایندگان کنگره، اعضای حزب و تمام مردم قهرمان کوبا درودهای بردارانه می‌فرستد.

 

این نبرد، که کل مسیر تحول آتی نه فقط جزیره آزادی، بلکه کل منطقۀ کارائیب را تعیین نمود، به سرمشقی از فداکاری، شهامت در نبرد برای آزادی و آینده سوسیالیستی، به رویداد برجسته در تاریخ جهان مبدل شد.

 

یک کنگره حزب همیشه یک رویداد مهم در زندگی آن، یک نقطه عطف دیگر در مسیر اصلاحات اجتماعی، یک مرحله برای بررسی وظایف انجام‌شده و تعیین تصمیمات استراتژیک جدید است.

 

طی سال‌های متمادی، در شرایط محاصرۀ اقتصادی و تحریم‌های ناموجه، و اخیراً در نبرد با همه‌گیری ویروس کرونا و ارائۀ بدون چشم‌داشت کمک پزشکی به کشورهی نیازمند، حزب کمونیست کوبا یک‌بار دیگر نقش خود را به مثابۀ پیشاهنگ رزمنده مردم کوبا نشان داده است، و به سرمشقی از خدمت فداکارانه به زحمتکشان مبدل شده است.

 

با پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب کوبا، فرمانده فیدل، حزب هنوز پرچم مبارزه برای سوسیالیسم را برافراشته دارد، نیروی هدایت و رهبری جامعه است، به کل حهان درستی ایده‌های لنین و پیروزی ایدئولوژی سوسیالیستی را نشان می‌دهد.

 

تحت رهبری حزب، کشور با اطمینان در مسیر آفرینش و نوسازی در حرکت است، موفقیت‌های برجسته‌ای را در همه عرصه‌های جامعه به دست می‌آورد، علی‌رغم دشواری‌ها، به توسعه سوسیالیستی ادامه می‌دهد و از اعتبار بین‌المللی بالایی برخوردار است.

 

احزاب ما با دهه‌ها دوستی برادرانه و مبارزه مشترک برای اهداف مشترک‌مان، برای یک آینده سوسیالیستی مرتبط هستند. ما به این دوستی افتخار می‌کنیم و همیشه برای همکاری مشترک آماده هستیم.

ما برای شما رفقای گرامی کار موفقیت‌آمیز و پرثمر برای خیر کشور و مردم آن آرزو داریم.

 

 

 

با احترام

و درودهای برادارانه

 

گنادی آ. زیوگانف

صدر کمیتۀ مرکزی حزب کمونیست فدراسیون روسیه

مسکو، ۱۵ آوریل ۲۰۲۱

 

 

https://www.solidnet.org/article/CPRF-Greeting-message-to-the-8th-Congress-of-the-Communist-Party-of-Cuba/