«پیک‌نت» و پرستات

 

بایگانی تارنگاشت عدالت

 

 

 

کار کادر تحریریه «پیک‌نت» که تا به حال حرف نداشت … کلی کارشناس فنی اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، حقوقی، بین‌المللی و غیره در اختیارش بود و  همیشه آخرین خبرهای داغ و دست اول را در اختیار مردم می‌گذاشت. گل بود و اخیراً به سبزه نیز آراسته شد و کادر کارشناسی پزشکی هم به آن‌ها اضافه شد. مبارک است.

کادر کارشناسی پزشکی/ بهداشتی «پیک‌نت» چندی پیش مقاله‌ای در مورد مضار سرطان‌زایی روغن پالم نوشت که البته با تذکر برخی از خونندگان متواضع، مجبور شد کمی کم‌رنگش کند، چون خیلی پرت بود و اخیراً باز این سایت به کادر کارشناسی پزشکی مراجعه کرده و برای تنویر افکار عمومی به جزییات ترکیب سلول‌های پرستات آیت‌الله خامنه‌ای پرداخته است.

واقعاً آدم به این همه کانال‌های اطلاعاتی «پیک‌نت» غبطه می‌خورد. ببینید … خیلیه‌ها!…  از بیت آیت‌الله خامنه‌ای به «پیک‌نت» گزارش داده اند که” «… آقای خامنه‌ای از مدتها پیش مبتلا به سرطان پرستات است، در عین حال گرفتار نارسائی قلبی نیز هست و تاکنون به توصیه پزشکان به صورت کجدار و مریز از عمل جراحی وی پرهیز می‌شد، اما اخیراً خطرآلوده شدن غدد لنفاوی جانبی پروستات و گسترش آن تا استخوان ها تشخیص داده شد. در روزهای گذشته در بیت رهبری بحث بر سر نوع عملی بود که باید روی وی صورت می‌گرفت.»

و خلاصه پس از کلی اطلاعات دقیق در مورد نحوه عمل جراحی که چگونه می‌توان وارد مثانه شد، نوشتند که تصمیم نهایی بر عهده خود آقای خامنه‌ای نهاده شده.

ماشااله کادر اطلاعاتی «پیک‌نت» اینقدر به بیت رهبری نزدیک است که از اطلاعات ریز پزشکی که پزشکان حتا مجاز نیستند در اختیار بستگان نزدیک بیمار قرار دهند، مطلع است!

بابا ای ول… خیلی حسودیمان شد و حرص خوردیم و  اسید معده‌مان بالا رفت …

 البته این‌که «پیک‌نت» در برخی از مسایل با بی بی سی و صدای آمریکا که می‌گویند جمهوری اسلامی ذاتاً دروغگو است و کاری به غیر از رنگ کردن ندارد (مثلاً می‌گوید ما نمی‌خواهیم بمب اتمی بسازیم، در حالی‌که می‌خواهد بسازد) هم‌نظر است جای شبهه‌ای وجود ندارد و در نتیجه اگر آیت‌الله خامنه‌ای که برای جراحی عارضه پروستات به بیمارستان می‌رود دروغ می‌گوید و منظور از عارضه پروستات، هایپرپلازی خوش‌خیم که ٨٠ درصد مردان بالای ٧٠ سال به آن مبتلایند (ویکی پدیا) نیست، بلکه هایپرپلازی بدخیم است و «پیک‌نت» به همت همان کادر اطلاعاتی خود در بین پزشکان و اهل بیت آیت‌الله خامنه‌ای دقیقاً می‌داند که خطر آلوده شدن غدد لنفاوی جانبی پروستات و گسترش آن تا استخوان‌ها در مورد آیت‌الله خامنه‌ای صدق می‌کند.

باید اذعان کرد که درست انتشار همین نوع از اطلاعات موثق و دقیق و داغ است که «پیک‌نت» را به شهادت خودش به یکی از سایت‌های پرخواننده فضای مجازی تبدیل کرده است!!!

الحق که ایول!