Hang javedan

چرا اروپا از حقیقت جنگ جهانی دوم می‌ترسد؟

 
تارنگاشت عدالت
 
 
نویسنده: دکتر ولفگانگ شاخت
برگرفته از: روزنامه چپ
۱۴ مه ۲۰۲۲

 

 

همه کشورهای اروپایی – به استثنای صرب‌ها و یونانی‌ها – در یورش سال ۱۹۴۱ به اتحاد جماهیر شوروی- بسیار فعال و … متأسفانه به شدت فاشیستی و بی‌رحمانه! – شرکت کردند. زیرا نسل‌کشی پیش از این در دوران فئودالیسم و استعمار «نقطه قوت» بسیار ویژه کشورهای اروپایی بود! نه – آن‌طور که فرزندان ما با پشتکار در مدرسه یاد می‌گیرند – فقط هیتلر و آلمان نازی حرامزاده و جنایتکار بودند! خیر! در جبهه مقابل اتحاد جماهیر شوروی، لشگرهای اسپانیایی، لژیون‌های فرانسوی، ارتش‌های ایتالیا، رومانی، مجارستان، فنلاند، چکسلواکی، کروات‌ها و دیگران در کنار فاشیست‌ها و نازی‌های آلمانی جنگیدند.

قلعه برست به دست اتریشی‌ها، سواستوپل – به دست رومانی‌ها و ایتالیایی‌ها مورد حمله قرار گرفت. حتی آلبانیایی‌ها «بهترین نازی‌های» خود را به لشگر Waffen-Gebirgs (لشگر مسلح کوهستانی) از اس اس «اسکندربیگ» فرستادند.۱

رومانیایی‌ها، مجارها، کروات‌ها و اسلواکی‌ها مناطق وسیعی از اتحاد جماهیر شوروی را اشغال و آن‌ها را قلمرو خود «برای همیشه» اعلام کردند. از هر دو تانک در ارتش گودریان یکی به وسیلۀ سربازان چک هدایت می‌شد. همه این «اروپایی‌های صلح‌دوست» در یک جنگ بی‌سابقه و پاکسازی نژادی (نسل‌کشی Genocide) علیه «‌انسان‌های پست روسی» در اتحاد شوروی تلاش کردند تا از نازی‌های آلمانی از نظر بی‌رحمی و رفتار غیرانسانی پیشی بگیرند. به همین دلیل است که مزدوران مجارستانی و نازی‌ها اساساً اسیر نداشتند. همان‌گونه که قبلاً در جنگ داخلی کارآزموده شده بودند، تمام سربازان و افسران شوروی بلافاصله تیرباران شدند، چاقو خوردند و اعدام یا خفه شدند، … در مفهوم و ذات قدیمی اروپایی به سادگی، وحشیانه به قتل رسیدند.

در مناطق لنینگراد و رژف (Rschew)، لشگر اس اس هلندی «نورد-لند» (Nord-Land) در سراسر کشور قتل عام به راه انداخت.۲ ایتالیایی‌ها، اسپانیایی‌ها، ۶۰۰۰۰ داوطلب فرانسوی از لشگر  «SS شارلمانی» و جوخه‌های به اصطلاح امنیتی و مجازات سوئیسی، فلاندری، والون… دانمارکی‌ها و اسپانیایی‌ها سربازان خود را بدون اعلام رسمی جنگ، به جنگ علیه اتحاد جماهیر شوروی فرستادند! در آغاز جنگ علیه اتحاد جماهیر شوروی، بیش از ۱ میلیون سرباز از متحدان اروپایی، که اکنون اعضای ناتو هستند، بدون در نظر گرفتن «مبارزان داوطلب» علیه شوروی! در کنار ارتش‌های آدولف هیتلر جنگیدند. از این‌رو، این یک واقعیت تاریخی است که تا سال ۱۹۴۳ بلوک جنگی فاشیستی در جبهه اتحاد جماهیر شوروی و آلمان، با وجود تلفات سنگین، دایماً از نظر تعداد برتری مطلق داشت.

در کنار اروپای فاشیست، واحدهایی که از خائنان به اتحاد جماهیر شوروی تشکیل شده بودند نیز علیه اتحاد جماهیر شوروی جنگیدند: لشگرهای اس اس لیتوانی، لتونی و استونی، لشگر اس اس گالیسیا، لژیون گروسین و ترکمن و غیره. در مجموع بیش از ۴۰۰.۰۰۰ همدست خائن وجود داشت که تنها در میان آن‌ها ۲۵۰.۰۰۰ نفر آن‌ها خائنان اوکرائینی بودند. این خائنان اسیر جنگی محسوب نمی‌شدند، بلکه صرفاً مشمول حکم دادگاه بودند.

بر اساس ملیت، تعداد اسیران جنگی در اتحاد جماهیر شوروی در دوره ۱۹۴۱-۱۹۴۵ به شرح زیر بود:

آلمانی‌ها – ۲.۳۸۹.۵۶۰
ژاپنی – ۶۳۹.۶۳۵
مجارستان – ۵۱۳.۷۶۷
رومانیایی‌ها – ۱۸۷.۳۷۰
اتریشی – ۱۵۶.۶۸۲
چک و اسلواک – ۱۲۹.۹۷۷
لهستان – ۶۰.۲۶۰
ایتالیایی – ۴۸.۹۵۷
فرانسوی – ۲۳.۱۳۶
هلندی – ۱۴.۷۲۹
فنلاندی‌ها – ۲.۳۷۷
بلژیکی‌ها – ۲.۰۱۰
لوکزامبورگ – ۱.۶۵۲
دانمارکی – ۴۵۷
اسپانیایی‌ها – ۴۵۲
نروژی – ۱۰۱
سوئد – ۷۲

در پایان جنگ جهانی دوم حدود ۱.۵ میلیون فاشیست و نازی اروپایی (بدون احتساب آلمانی‌ها!) در اسارت روسیه بودند.

بنابراین، روسیه در ۹ مه، روز پیروزی را جشن می‌گیرد! اما اروپایی‌ها در ۸ مه – «روز آشتی و سوگواری.» یعنی دلایل و نقاط حرکت کاملاً متفاوتی برای این تعطیلات وجود دارد.

برای روسیه، ۹ مه همیشه یک روز شکوه، افتخار و یادبود غرورآفرین، باقی خواهد ماند!!!

ما پیروز خواهیم شد!
іVenceremos!
Мы победим!
Wir werden siegen!

———————————————————————-
منابع:
۱– شرکت در کمپین “هنگ جاودانه” در ۹ مه ۲۰۲۲ در برلین
https://www.youtube.com/watch?v=1d73uLhWGZg&t=300s
 https://wiki5.ru/wiki/21st_Waffen_Mountain_Division_of_the_SS_Skanderbeg
http://tankfront.ru/deutschland/SS/div11ss.html

۲– پروژه ضد روسیه شکست خواهد خورد (به آلمانی و روسی)
http://www.dr-schacht.com/assets/pdfdoc/Das_Project_Anti-Russia_will_fail.pdf http://www.dr-schacht.com/assets/pdfdoc/Das_Project_Anti-Russia_will_fail_russ.pdf