nakba2021

بربریت اسرائیل را علیه مردم فلسطین متوقف کنید!

تارنگاشت عدالت

 

 
برگرفته از: فدراسیون جهانی سندیکاهای کارگری
۱۵ مه ۲۰۲۱

 

 

فدراسیون جهانی سندیکاهای کارگری خواستار توقف بی‌درنگ بربریت اسرائیل علیه مردم فلسطین است!

مردم فلسطین هر ساله از قتل ۱۵۰۰۰ فلسطینی در ۱۵ مه ۱۹۴۸ و آوارگی ۷۵۰۰۰۰ نفر دیگر در آن دوره از سوی دولت اسرائیل (روز نکبت) یاد می‌کنند.

 

امسال هفتاد و هفتمین سالگرد روز نکبت با حمله اسرائیل به فلسطینیان در نوار غزه توأم شده است، که در اثر آن بیش از ۱۲۰ فلسطینی در اثر حملات هوایی اسرائیل کشته و ۸۵۰ نفر زخمی شدند، در حالی‌که اسرائیل نیروهای زمینی را در نزدیکی مرزهای خود مستقر کرده است. در چارچوب کارزار بین‌المللی حمایت از طبقه کارگر جهان به مردم فلسطین، ما یک نشست بین‌المللی همبستگی با فلسطین را در ۱۸ مه ۲۰۲۱ برگزار می‌کنیم.

 

هجوم اسرائیل به دنبال حملات وحشیانه علیه فلسطینیان در منطقه مسجدالاقصی و تلاش برای آوارگی خانواده‌های فلسطینی از خانه‌های آن‌ها در قدس شرقی صورت گرفت. فدراسیون جهانی سندیکاهای کارگری به نمایندگی از ۱۰۵ میلیون عضو خود در ۱۳۳ کشور در سراسر جهان، بار دیگر بربریت اسرائیل و ریاکاری ایالات متحده، ناتو و اتحادیه اروپایی را که مقصران را با قربانیان هم‌سنگ قرار می‌دهند، محکوم می‌کند.

 

ما از جنبش سندیکایی مبارزه‌جوی جهانی می‌خواهیم تا از هر طریق ممکن با فلسطین ابراز همبستگی کند و سازمان‌های بین‌المللی بی‌درنگ علیه بربریت اسرائیل مداخله کنند.

 

فدراسیون جهانی سندیکاهای کارگری برای پایان کشتار ار سوی اسرائیل، برای به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین در مرزهای ۱۹۶۷، با بیت‌المقدس شرقی به عنوان پایتخت آن، برای بازگشت پناهندگان فلسطینی به وطن آن‌ها و آزادی همه زندانیان سیاسی فلسطینی از زندان‌های اسرائیل، در کنار خواهران و برادران فلسطینی خود ایستاده است.

 

جنایات امپریالیستی اسرائیل را فوراً متوقف کنید!

 

دست‌ها از فلسطین کوتاه!

 

 

فوری: نشست بین‌المللی همبستگی با فلسطین

ما از همه اعضا و دوستان فدراسیون جهانی سندیکاهای کارگری، همۀ مبارزانی که حمله مرگبار اسرائیل علیه حقوق مردم فلسطین را محکوم می‌کنند، دعوت می‌کنیم تا در نشست بین‌المللی همبستگی روز سه‌شنبه، ۱۸ مه ۲۰۲۱ در ساعت ۱۶:۰۰ بعدازظهر به وقت یونان، از طریق  ZOOM شرکت کنند.

 

 مردم فلسطین تنها نیستند!

همبستگی انترناسیونالیستی اکنون!

 

پیوند از طریق  ZOOM:

https://zoom.us/j/92569056014?pwd=Y0N1M0RDMVNuYU9jTS9wOFVYK29OZz09

 

شناسه جلسه: ۹۲۵ ۶۹۰۵ ۶۰۱۴

رمز عبور: ۶۲۸۶۲۹