AlAhli

بیانیه WFTU درباره تشدید حملات در غزه و حمله اخیر به بیمارستان الاهلی

 

تارنگاشت عدالت

 

برگرفته از: فدراسیون جهانی سندیکاهای کارگری

۱۸ اکتبر ۲۰۲۳

 

حمله به بیمارستان که باعث کشته شدن صدها بیمار و کارگر غیرنظامی که اکثریت آن‌ها زن و کودک بودند، یک جنایت بی‌سابقه در تاریخ جهان است! بمباران بیمارستان‌ها «دفاع از خود» نیست. جنایت جنگی است. جنایت علیه بشریت است.

همۀ جهان با اضطراب، وحشت و انزجار نظاره‌گر تشدید حملات در نوار غزه است. دولت اسرائیل اکنون مرتکب جنایات بی‌سابقه‌ای شده است که در بمباران دیروز بیمارستان الاهلی به اوج خود رسید.

حمله به بیمارستان که باعث کشته شدن صدها بیمار و کارگر غیرنظامی که اکثریت آن‌ها زن و کودک بودند، یک جنایت بی‌سابقه در تاریخ جهان است!

اسرائیل و متحدانش و کسانی که سکوت و انفعال آن‌ها پشتیبان حملات است، ادعا می‌کنند که تجاوز بی‌سابقه اسرائیل ناشی از «حق دفاع» است.

بمباران بیمارستان‌ها «دفاع از خود» نیست. جنایت جنگی است. جنایت علیه بشریت است.

حمله دیروز اثبات می‌کند که اسرائیل و متحدانش قصد تنش‌زدایی از اوضاع را ندارند و این نگرانی ما را از گسترش جنگ در منطقه تشدید می‌کند.

فدراسیون جهانی سندیکاهای کارگری به نمایندگی از ۱۰۵ میلیون کارگر، از جامعه بین‌المللی می‌خواهد که سکوت خود را در حمایت از جنایات اسرائیل متوقف کرده و برای پایان دادن به حملات در فلسطین به صورت جدی و مؤثر مداخله نماید.

فدراسیون جهانی سندیکاهای کارگری، سازمان‌های عضو و دوستان خود، و هر کارگری را که خواهان صلح است فرا می‌خواند تا با شرکت در بسیج همبستگی سازماندهی شده، جنبش ضد جنگی را که این روزها در هر گوشه دنیا خواستار پایان فوری جنگ و پایان فوری اشغال فلسطین است، تقویت کنند.

 

 

همبستگی با خلق فلسطین!

 

نه به ریاکاری امپریالیستی!

 

راه‌حلی عادلانه و مسالمت‌آمیز برای آرمان فلسطین!