رفتن به محتوای اصلی
یکشنبه، ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
Aئur

بین روسیه و چین در بخش انرژی يک اتحاد شکل گرفته است. آندری دنیسوف، سفیر روسیه در پکن روز سه‌شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی به این موضوع اشاره کرد.

یکشنبه، ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
 ibrahim-abdullah

روزنامه الاخبارلبنان در تاریخ اول آوریل این خبر را چاپ کرد که فرانسه برای آزادی ژرژ ابراهیم عبدالله شرط جدیدی گذاشته است.

یکشنبه، ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
Dr. Erani

دکتر تقی ارانی در مهرماه ۱۳۱۲/۱۹۳۳ از وزارت معارف درخواست کرد که به او اجازه داده شود تا در تهران، مجله ماهانه‌ای با عنوان تندر و با مسلک علمی و اقتصادی و صنعتی و اجتماعی طبع و نشر کند.

یکشنبه، ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
Biden_syber

کمتر از یک روز پس از حمله احتمالا سایبری به صداوسیما و پخش چند ثانیه‌ای تصاویری از سران منافقین و صدای یکی از سخنرانی‌های سران این گروهک، دو حمله سایبری دیگر یکی توسط گروه هکری «عصای موسی» و دیگری

شنبه، ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
Selenski-Stoltenberg

در آغاز هفته، واشنگتن و ناتو دوباره خطر جنگ در اوکرائین را افزایش دادند.

شنبه، ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
qazaqestan

سرویس جنگ نرم مشرق - مرکز پژوهش‌های جهانی‌شدن در مقاله‌ای به قلم پپه اسکوبار به وقایع اخیر قزاقستان پرداخت و نوشت: رویدادهای سال ۲۰۲۲ در قزاقستان دربرگیرنده ردپای خارج

شنبه، ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
janson

مذاکرات هسته‌‌ای میان ایران و کشورهای ۱+۴ به روزهای مهم خود رسیده است و طرفین دارند با جدیت روی متن توافق احتمالی بحث می‌کنند.

جمعه، ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
gas

پس از این‌که ایران به دلیل افزایش بی‌نظیر مصرف گاز کشور، قطع موقت صدور گاز را اعلام کرد، دیروز قطع برق بخش‌های صنعتی به مشکلات زمستانی تاریخی ترکیه نیز اضافه شد.

پنجشنبه، ۰۷ بهمن ۱۴۰۰
corona

در کشورهای امپریالیستی، تردید درباره چگونگی برخورد دولت با بحران کووید ۱۹ و تصمیمات سودمحور شرکت‌های داروسازی این فرصت را برای گروه‌های راست‌گرا و افراطی فراهم آورده تا با تئوری‌های غیرعلمی،

حریم خصوصی و کوکی‌ها: این سایت از کوکی‌ها استفاده می‌کند. با ادامه استفاده از این سایت، با استفاده آن‌ها موافقت می‌کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، شامل نحوه کنترل کوکی‌ها، سیاست کوکی ها را کلیک کنید.