رفتن به محتوای اصلی
سه شنبه، ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
Fascism

هر عملی علتی دارد. این یک نکته اساسی فلسفه و کلید درک جهان است. اقدامات روسیه در اوکراین دلايلی دارد، که موجبات ضرورت چنین اقداماتی را می‌طلبید.

یکشنبه، ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
fascism

 

فهرست:

۱. چه زمانی و چگونه سرمایه‌داری به فاشیسم تبدیل می شود؟

یکشنبه، ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
George Soros

جورج سوروس، سرمایه‌گذار و مولتی میلیاردر آمریکایی روز سه‌شنبه در «همايش جهانی اقتصاد» (WEF) در داووس گفت که تنها یک پیروزی سریع بر روسیه می‌تواند «حفظ جامعه باز و اساس تمدن» را تضمین کند.

شنبه، ۰۷ خرداد ۱۴۰۱
malakeh mohammadi

بهمن تقی زاده: با نام ملکه محمدی هنگامی که «گروه منشعب از سازمان چریک‌های فدایی خلق ایران» به وجود آمد و به نشریات حزب ‌توده ایران، از جمله  «دنیا»، دسترسی پیدا کردیم آشنا شدم.

جمعه، ۰۶ خرداد ۱۴۰۱
Asow

پاسخ به مقاله بخش بین المللی کمیته مرکزی حزب کمونیست یونان در مورد «جنگ امپریالیستی در اوکراین و موضع حزب کمونیست فدراسیون روسیه»

پنجشنبه، ۰۵ خرداد ۱۴۰۱
Nazi

با وجود درس‌های جنگ دوم جهانی، متأسفانه نگارنده باید بگوید که حوادث هشت سال گذشته در اوکراین و پیرامون آن، نه تنها حکایت از زندگی پُر جنب‌وجوش نازیسم دارد، بلکه شماری از رهبران کشورهای غربی نیز آرز

سه شنبه، ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
KPRF

 

 

 

 

شنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
donbas

«زندگی و مرگ در دونباس

شنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
 McDonalds

وزارت بهداشت روسیه روز سه‌شنبه اعلام کرد که تصمیم مک‌دونالدز برای خروج از روسیه، ميانگين طول عمر روس‌ها را بیش از چهار سال افزایش می‌دهد.

حریم خصوصی و کوکی‌ها: این سایت از کوکی‌ها استفاده می‌کند. با ادامه استفاده از این سایت، با استفاده آن‌ها موافقت می‌کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، شامل نحوه کنترل کوکی‌ها، سیاست کوکی ها را کلیک کنید.