رفتن به محتوای اصلی
چهارشنبه، ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
opcw

بیش از هشت سال طول کشید تا سازمان منع تسلیحات شیمیایی (OPCW) عاملان حمله شیمیایی به شهر مارع در شمال غرب سوریه را شناسایی کند.  بر اساس بیانیه سازمان منع سلاح های شیمیایی که روز پنجشنبه در لاهه منت

سه شنبه، ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
biden_bibi

قبل از صدور حکم دادگاه بین‌المللی دادگستری( ICJ- از این به‌بعد دادگاه لاههعلیه اسرائیل به اتهام نسل‌کشی، دولت

سه شنبه، ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
mardak

یکی از اتفاقات مهمی که در جنگ غزه پیش آمد و هیچ‌‌کس نتوانست منکرش شود، فرو ریختن هیمنه رسانه‌ای صهیونیست‌ها بود؛ هیمنه‌ای که با سال‌ها تلاش تبلیغاتی به دست آمده بود و نشان می‌داد بزرگ‌ترین، قدرتمند

سه شنبه، ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
brics

فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و فرو ریختن دیوار برلین در سال ۱۹۸۹، نظم جهانی تک‌قطبی به رهبری ایالات متحده را به وجود آورد. جهانی شدن نیز به عنوان ثمره جانبی این نظم جهانیِ تک‌قطبی پدیدار شد.

دوشنبه، ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
entekhabat

 

بیانیهٔ شمارهٔ ۲ جمعی از هواداران اتحاد چپ ضدامپریالیست ایران

 

دوشنبه، ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
tosee

 هرگاه در باب توسعه بحث‌هایی شکل می‌گیرد به سرعت درباره آنچه باید رقم زده می‌شد و امروزه نیست یا آنچه در گذشته داشتیم، بحث می‌شود.

جمعه، ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
palestina

روز پنج‌شنبه چین در دادگاه بین‌المللی دادگستری در لاهه اعلام کرد که مبارزه مسلحانه مردم فلسطین برای رهایی خود از یوغ سلطه خارجی و استعمار، «مشروع» است.

جمعه، ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
kirche_usa

طنزآمیز است، اما حقیقت دارد. در آمریکا کسانی هستند که معتقدند تنها راه ایمن نگه داشتن کشورهمیشه استفاده از نیروی نظامی است. نمی‌توانم با این ایده موافق باشم. اما چگونه می‌شود این‌را ثابت کرد؟

پنجشنبه، ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
munich

قاره سبز در یکی از حساس‌ترین دوران خود بعد از جنگ دوم جهانی به سر می‌برد.

چهارشنبه، ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
eslahat

اختلافات میان اصلاح‌طلبان این روزها وارد مرحله‌ تازه‌ای شده است تا آنجا که حتی برخی این تحلیل را مطرح کرده‌اند که ادامه این اختلافات منجر به انشعاب‌هایی در جبهه اصلاحات خواهد شد.

حریم خصوصی و کوکی‌ها: این سایت از کوکی‌ها استفاده می‌کند. با ادامه استفاده از این سایت، با استفاده آن‌ها موافقت می‌کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، شامل نحوه کنترل کوکی‌ها، سیاست کوکی ها را کلیک کنید.