رفتن به محتوای اصلی
دوشنبه، ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
cuba-minrex

تلاش ایالات متحده برای ادامه گسترش تدریجی ناتو به سمت مرزهای فدراسیون روسیه، سناریویی با پی‌آمدهای گسترده و غیرقابل پیش‌بینی ایجاد کرده است، که می‌شد از آن اجتناب کرد.

دوشنبه، ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
Zuganov

رئیس‌جمهور دیروز تصمیم بسیار مهمی‌ گرفت. اما برای متحد کردن جامعه، باید از شر شوروی‌ستیزی، کمونیسم‌ستیزی و ​​روسوفوبیا خلاص شد.

دوشنبه، ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
Elkhaas

کنار دریا قدم می‌زند. سپیده دم است. در دلش نشاطی دارد. پره‌های دماغش می‌لرزد. به هر جا با دقت نگاه می‌کند. می‌خواهد شعر بگوید.

دوشنبه، ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
genadi-zioganov

در ۲۴ فوریه، رئیس جمهور ولادیمیر پوتین تصمیم گرفت یک عملیات ویژه در اوکراین انجام دهد.  هدف آن غیرنظامی کردن و نازی زدائی این کشورو حفاظت از جمهوری های خلق دونتسک و لوگانسک در مقابل حملات اوکراین ا

یکشنبه، ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
cuba_rusieh

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری افه، وزارت امور خارجه کوبا در بیانیه ای اعلام کرد: تلاش ایالات متحده برای ادامه گسترش تدریجی ناتو به سمت مرزهای فدراسیون روسیه منجر به سناریویی با پیامد

یکشنبه، ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
rusia

انسان نمی تواند در برابر وقایع دردناک و خطرناک جاری در اوکرائین که بالقوه جهان را به ورطه یک جنگ خانمانسوز بزرگ جهانی سوق میدهد، بی تفاوت بماند.

جمعه، ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
marx

نگاه و تفکر انتقادی یا آنگونه که مارکس می‌گوید «نقد بی‌رحمانۀ» همه چیز از اصول بنیادین دیدگاه چپ است.

جمعه، ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
cuba

کوشش‌های ایالات متحده آمریکا برای گسترش گام به گام  ناتو تا مرزهای روسیه، تهدیدی برای امنیت ملی روسیه  و همین‌طور  صلح در منطقه و جهان است.

جمعه، ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
okrain

صدای پای چکمه ها در دروازه های اروپا محافل سیاسی غرب را نگران کرده است.

چهارشنبه، ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
aks

غرب در مناقشه با روسیه در این بین از نفس افتاده است و با تشدید اقدامات خود به هدفش نزدیک‌تر نمی‌شود، زیرا مشکل غرب نه انتخاب صحیح ابزار کار، بلکه هدف آن است.غرب می‌خواهد با سیاست‌های خوددر مقابل رو

حریم خصوصی و کوکی‌ها: این سایت از کوکی‌ها استفاده می‌کند. با ادامه استفاده از این سایت، با استفاده آن‌ها موافقت می‌کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، شامل نحوه کنترل کوکی‌ها، سیاست کوکی ها را کلیک کنید.