رفتن به محتوای اصلی
پنجشنبه، ۰۹ تیر ۱۴۰۱
akropolh

جنگ در اوکراین جنگ تبلیغات است، با همه جریان‌های متخاصم، حامیان و متحدینی که از طریق رسانه‌های پَست و مطیع به تولید انبوه اطلاعات دروغ و انتشار اخبار جعلی مشغول اند.

پنجشنبه، ۰۹ تیر ۱۴۰۱
yes to Nato

آیا می‌توان در ماهیت ناتو شک داشت و یا اساساً کسی حق دارد آن را با نیرویی دیگر مقایسه کند؟ آیا می‌توان شدت تبهکاری‌های ناتو را با کشور یا کشورهایی دیگر مقایسه کرد؟

چهارشنبه، ۰۸ تیر ۱۴۰۱
brics_chin

هفته گذشته چهاردهمین نشست مجازی سران کشورهای بریکس به ریاست ريیس‌جمهور چین، شی جین‌پینگ، برگزار شد.

چهارشنبه، ۰۸ تیر ۱۴۰۱
gaza

در این روزها  ۱۵ سال از آغاز محاصره  نوار غزه توسط نیروهای اسرائیلی می‌گذرد.

سه شنبه، ۰۷ تیر ۱۴۰۱
BRICS

رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین  روز ۵ شنبه در اجلاسیه  بریکس (برزیل، روسیه، هندوستان، چین و آفریقای جنوبی) گفت: «ما فقط به اتفاق خواهیم توانست بر مشکلات غلبه کنیم و راه‌حل‌هایی برای خروج از آن پید

دوشنبه، ۰۶ تیر ۱۴۰۱
history-illusion

یادداشت آقای کشتگر، خالی از هر فکر و نظریه امروزی است و کم‌ترین نشانه‌ای از تفکر تئوریک پسندیده و مورد پسند افکار عمومی در آن دیده نمی‌شود.

دوشنبه، ۰۶ تیر ۱۴۰۱
roghie daneshgari

نسل دهه ی ۵۰ خورشیدی / ۷۰ میلادی، دنیا را رو به آبادی می دید. جنبش های برابری خواهانه و رهائی بخش، یکی پس از دیگری در جای جای جهان پدید می آمد و پیش می رفت.

یکشنبه، ۰۵ تیر ۱۴۰۱
Bargeld

هنگامی‌که ادوارد سنودن آمریکا را ترک کرد، بلیط هواپیما به قصد هنگ‌کنگ را با پول نقد پرداخت.  اگر با کارت اعتباری خریداری کرده بود  فرارش با شکست روبه‌رو می‌شد و دنیا هرگز از وجود او  مطلع نمی‌شد.

جمعه، ۰۳ تیر ۱۴۰۱
world Refugee Day

در این روز ۲۰ ژوئن ۲۰۲۲، بزرگداشت روز جهانی مهاجران و پناهندگان، فدراسیون جهانی سنديکاهای کارگری با حضور ۱۰۵ میلیون عضو در ۱۳۰ کشور جهان، مطابق با اعلامیه رم و بر اساس تزها و اولويت‌های خود، همان‌ط

پنجشنبه، ۰۲ تیر ۱۴۰۱
petro_soleymani

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، پیروزی «گوستاوو پترو» در انتخابات یکشنبه گذشته ریاست جمهوری کلمبیا به عنوان نخستین رئیس‌جمهوری چپگرای این کشور، سر و صدای زیادی در رسانه‌های غربی به راه انداخته و بازخوا

حریم خصوصی و کوکی‌ها: این سایت از کوکی‌ها استفاده می‌کند. با ادامه استفاده از این سایت، با استفاده آن‌ها موافقت می‌کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، شامل نحوه کنترل کوکی‌ها، سیاست کوکی ها را کلیک کنید.