رفتن به محتوای اصلی
سه شنبه، ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
euro

ما، جمعی از ایرانیان داخل و خارج کشور با گرایش های گوناگونِ سیاسی و اجتماعی، بر پایۀ اصولِ مشترکِ ملیِ مقابله با «هرگونه مداخلۀ تهدیدآمیز خارجی علیه امنیت ملی و تمامیت ارضی کشورمان»، مصوبۀ اخیر پار

دوشنبه، ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
mozd

در آخرین نشست شورایعالی کار که هفته گذشته برگزار شد، قرار بر این شد که از هفته بعد کمیته دستمزد ذیل این شورا کار خود را آغاز کند.

دوشنبه، ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
vagozari

«مولدسازی» مصوبه‌ای است که از جلسه‌ی شصت و هفتم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا بیرون آمده و طبق آن قرار است یک هیئت هفت نفره در موردِ اموالِ «مازاد دولتی» تصمیم بگیرد؛ اینکه چه اموالی مازاد هس

دوشنبه، ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
CELAC

هفتمین اجلاس سران کشورها و دولت‌های جامعه کشورهای آمریکای لاتین و کارائیب (CELAC) در آرژانتین با بیانیه نهایی به سود احترام به تنوع سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مردم به پایان رسید.

یکشنبه، ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
negah be shargh

* روسیه، امارات، ترکیه، چین و افغانستان بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران خارجی در ایران

 

یکشنبه، ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
karaneh bakhtani

کابینه راست افراطی نتانیاهو، از چاله به چاه افتاد.

یکشنبه، ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
leopard

پس از این که دولت آلمان  تحویل تانک‌های لئوپارد آلمانی به کییف را مجاز اعلام کرد و تحویل تانک‌های خود را وعده داد، روند کار سرعت یافت.

شنبه، ۰۸ بهمن ۱۴۰۱
cabral

نویسنده این مقاله، عضو سابق هیأت دبیران حزب آفریقايی برای استقلال گینه-بیسائو و کیپ ورده (paigc)، مسايل آفریقا را برای نشریه آوانته، روزنامه حزب کمونیست پرتغال، نوشته است.

چهارشنبه، ۰۵ بهمن ۱۴۰۱
sjuganow

شارل میشل صدر شورای اروپا براین عقیده است که در مناقشه بین روسیه و اوکراین دو سه هفته آینده بسیار تعیین کننده خواهد بود.

سه شنبه، ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
Russian_T_90

در حالی‌که اروپای غربی حاضر است تا آخرین اوکراینی برای اروپای غربی جانفشانی کند، آلمان، فرانسه، فنلاند، بریتانیا و چند کشور دیگر در حال تدارک خلاص شدن از برخی خودروهای زرهی و تانک‌های قدیمی خود و ا

حریم خصوصی و کوکی‌ها: این سایت از کوکی‌ها استفاده می‌کند. با ادامه استفاده از این سایت، با استفاده آن‌ها موافقت می‌کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، شامل نحوه کنترل کوکی‌ها، سیاست کوکی ها را کلیک کنید.