رفتن به محتوای اصلی
پنجشنبه، ۰۹ شهریور ۱۴۰۲
بریکز

چندی پیش در ژوهانسبورگ در افریقای جنوبی  در زندگی بشریتی که در اثر  نفاق، جنگ، تاراج و  تحریم مثل شده، واقعه تعیین کننده‌ای  رخ داد.

یکشنبه، ۰۵ شهریور ۱۴۰۲
sayeh

به همت مجله بخارا و با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی، شب سالگرد امیر هوشنگ ابتهاج (سایه) در سالن فردوسی خانه اندیشمندان علوم

یکشنبه، ۰۵ شهریور ۱۴۰۲
sandogh bazneshastegi

وزیر کار درباره مشکلات صندوق‌های بازنشستگی گفت: بالغ بر ۲۱۰ همت از مطالبات معوقات صندوق‌های بازنشستگی با مصوبه مجلس شورای اسلامی پرداخت شد.

یکشنبه، ۰۵ شهریور ۱۴۰۲
BRICS_zed_gharb

 برگزاری نشست بریکس و عضویت ۶ کشور جدید در این سازمان باعث نگرش جدید و متفاوتی به بریکس شده و از این رو بسیاری از تحلیلگران اعتقاد دارند این سازمان به قدرت بزرگ جهانی تبدیل خواهد شد و یک بلوک قدرتی

یکشنبه، ۰۵ شهریور ۱۴۰۲
1c4Cuba

بیش از ۳۹ کشور در سراسر جهان تحت تأثیر تحریم‌های ایالات متحده قرار دارند - بیش از یک چهارم جمعیت جهان از این تحریم‌ها رنج می‌برند.

یکشنبه، ۰۵ شهریور ۱۴۰۲
Raisi-Latin-America

هدف سفر ريیس‌جمهور ایران به ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا، به چالش کشیدن هژمونی جهانی واشینگتن، و برهنه کردن (امپراتور) در حیات خلوت خود بود.

 

یکشنبه، ۰۵ شهریور ۱۴۰۲
syrien

سوریه طی هفته‌های اخیر ملتهب بوده است؛ معترضان این بار به اوضاع اقصادی اعتراض دارند. قیمت دلار در ماه‌های گذشته صعود شدیدی را تجربه کرده و قطعی مکرر برق در فصل تابستان بر وخامت اوضاع افزوده است.

شنبه، ۰۴ شهریور ۱۴۰۲
fattahi

سیدسعید فتاحی (رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگری استان آذربایجان شرقی)، با اشاره به مشکلاتِ معیشتیِ کارگران گفت: از آنجا که دستمزدِ ۸ - ۹ میلیون تومانی، کفاف هزینه‌های زندگی را نمی‌

شنبه، ۰۴ شهریور ۱۴۰۲
syrien

س: نخستین سؤال مربوط به اشغال بخش‌های شمال شرقی حلب است. چرا ارتش سوریه، شاید با کمک  روسیه، نتوانسته کل سرزمین، از جمله حوضه‌های نفتی و گازی را دوباره تسخیر کند؟

شنبه، ۰۴ شهریور ۱۴۰۲
mohammadi

از یک نظرگاه روزمره نگر، تاکتیکی و خبرزده، این سخن که نزدیک قله قرار داریم ممکن است غیرواقع بینانه به نظر برسد. چطور با وجود این همه مشکلات نزدیک قله قرار داریم؟

حریم خصوصی و کوکی‌ها: این سایت از کوکی‌ها استفاده می‌کند. با ادامه استفاده از این سایت، با استفاده آن‌ها موافقت می‌کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، شامل نحوه کنترل کوکی‌ها، سیاست کوکی ها را کلیک کنید.