رفتن به محتوای اصلی
شنبه، ۰۸ مهر ۱۴۰۲
سابان

زد و خورد فکری اخیر بین ایلان ماسک و جاناتان گرینبلاتِ منفور از لیگ ضد افترا (ADL) ، نوری بر تلاش‌های موفقیت‌آمیز گروه‌های یهودی برای تسلط بر سیاست‌های خارجی و برخی از سیاست‌های داخلی آمریکا، که تا

جمعه، ۰۷ مهر ۱۴۰۲
hagh-bashar

با نیم نگاهی به کارنامه ضد حقوق بشری آمریکا در سطح بین‌المللی، ریاکاری این رژیم در ادعای سردمداری حقوق بشر در جهان و استفاده ابزاری از آن برای مداخله در وضعیت کشورها به وضوح قابل درک است.

جمعه، ۰۷ مهر ۱۴۰۲
nour3

اطلاعات ارائه شده از سوی هجدهمین اسکادران دفاع فضایی نیروی فضایی ارتش آمریکا پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نور۳ را تایید کرد.

پنجشنبه، ۰۶ مهر ۱۴۰۲
nijer

* شادی نیجری‌ها از تصمیم مکرون برای خروج نیروهای فرانسه از نیجر

 

پنجشنبه، ۰۶ مهر ۱۴۰۲
Gharehbagh

از همان ابتدای جنگ آذربایجان و ارمنستان، تهران پی به پشت‌پرده این جنگ و طراحی‌های بعدی برای آن برده بود که تغییر ژئوپلیتیک منطقه را خط قرمز خود خوانده بود.

چهارشنبه، ۰۵ مهر ۱۴۰۲
Madrese

چند وقتی هست پیگیر گفت‌وگو با برخی چهره‌های تصمیم‌گیر و اثرگذار در حوزه آموزش‌وپرورش هستیم و سعی می‌کنیم تا هم جریان پرداخت به عدالت آموزشی حفظ شود و هم اینکه عمیق‌تر از قبل به آن بپردازیم.

چهارشنبه، ۰۵ مهر ۱۴۰۲
زلنسکی

سفر رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی به ایالات متحده آخرین ابهامات در مورد استراتژی وی را برطرف کرد. برای هرکس سئوالاتی وجود داشت.

دوشنبه، ۰۳ مهر ۱۴۰۲
برجام

دولت آلمان تحریم‌هایی را علیه ایران وضع کرده است که برای رسانه‌های آلمانی تنها ارزش یک گزارش کوچک را داشت.

دوشنبه، ۰۳ مهر ۱۴۰۲
zza

دشمنی رژیم صهیونیستی با مردم ایران و نه صرفا جمهوری اسلامی، عیان‌تر از هر زمان دیگری شده است. 

 

شنبه، ۰۱ مهر ۱۴۰۲
سرمایه داری

مانند سناریوهای سینمای سایبرپانک، جنبش علمی تخیلی که در اوایل دهه ۱۹۸۰ ظهور کرد، سرمایه داری نئولیبرال قدرت را در دستان نخبگان فوق ثروتمندی متمرکز می کند که به دنبال کنترل زندگی تمام بشریت هستند.

حریم خصوصی و کوکی‌ها: این سایت از کوکی‌ها استفاده می‌کند. با ادامه استفاده از این سایت، با استفاده آن‌ها موافقت می‌کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، شامل نحوه کنترل کوکی‌ها، سیاست کوکی ها را کلیک کنید.