رفتن به محتوای اصلی
پنجشنبه، ۰۷ مهر ۱۴۰۱
USA

رویای آمریکایی مدتهاست که به پایان رسیده. شهر نیویورک این متروپول مشهور جهانی  دارای ۸۰ هزار بی‌خانمان است و شهر وقعی به آنها نمی‌نهد. در بین آنها ۱۸ هزار کودک وجود دارد.

دوشنبه، ۰۴ مهر ۱۴۰۱
kapitalismus

زیر پرچم تحریم، منافع ژئوپولیتیکی  و یا به اصطلاح «نظم مبتنی برقانون» کشورهای استعماری به کاری مشغولند که همیشه در آن ماهر بوده‌اند: تاراج کشورهایی که ضعیف و یا سرکش هستند.

یکشنبه، ۰۳ مهر ۱۴۰۱
dr saeed zibakalam

پس از شعله‌ورشدن خشم و کین بسیاری از اقشار مردم نسبت به حادثه فوت مشکوک مهسا امینی، و فوران آن به کف برخی از خیابان‌های بعضی از شهرهای کشور، بسیاری از مقامات نظام به تکاپو افتاده‌ا

شنبه، ۰۲ مهر ۱۴۰۱
schach

مناقشه اوکراین  بازی شطرنجی در تخته شطرنج سیاست جهانی است.  به ضرر اوکراین و به ضرر اروپا.  آغاز این فاجعه به سال ۱۹۹۲ باز می‌گردد و پیش زمینه‌های آن بسیار پیچید‌تر از آنست که ما باور داریم.  این د

جمعه، ۰۱ مهر ۱۴۰۱
kar

به گزارش خبرنگار ایلنا، وزارتخانه‌ای که گستره‌ی مخاطبان و جامعه هدفش، بیش از نیمی از جمعیت کشور را دربرمی‌گیرد، بیش از سه ماه است که با سرپرست اداره می‌شود.

جمعه، ۰۱ مهر ۱۴۰۱
shoresh

آیا غرب در تلاش است تا ایران را از طریق یک انقلاب رنگی کنترل شده به ثباتی برساند و این کشور را به عنوان یک بازیگر ژئوپلیتیکی خنثی کند؟

جمعه، ۰۱ مهر ۱۴۰۱
RAI

برای سرعت بخشیدن به توسعه دالان بین‌المللی شمال-جنوب ‪(ITC)‬ به ویژه بخش راه‌آهن از طریق مسیر غربی، بیانیه‌ای از سوی روسیه، آذربایجان و ایران در باکو به امضاء رسید و سه کشور بر تسریع همکاری، ارزیاب

چهارشنبه، ۳۰ شهریور ۱۴۰۱
schulden

در حالی که کشورهای  صنعتی ۳.۵٪ درآمد خود را جهت بازپرداخت بهره بدهی‌های خود مصرف می‌کنند، کشورهای درحال رشد ۱۴٪ از درآمد خود را صرف آن می‌نمایند، که نتیجتاً وضعیت آنها را بدتر می‌کند.

سه شنبه، ۲۹ شهریور ۱۴۰۱
krieg

باید منتظر شد  که چگونه جنگ ادامه خواهد یافت.

سه شنبه، ۲۹ شهریور ۱۴۰۱
Nato_qafqaz

سیدمهدی طالبی، خبرنگار گروه بین الملل:نانسی پلوسی با سفر موفقش به تایوان در ۲ آگوست (۱۱ مرداد) که باعث شد فشار تهدیدات چین علیه تایوان از لحاظ ادراکی تا حد زیادی تخلیه شود، نشان دا

حریم خصوصی و کوکی‌ها: این سایت از کوکی‌ها استفاده می‌کند. با ادامه استفاده از این سایت، با استفاده آن‌ها موافقت می‌کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، شامل نحوه کنترل کوکی‌ها، سیاست کوکی ها را کلیک کنید.