رفتن به محتوای اصلی
دوشنبه، ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
golshifteh

امسال گلشیفته فراهانی داور فستیوال فیلم برلین شده و صحبت‌هایی در یکی از نشست‌های خبری با حضور رئیس هیات داوران برلیناله انجام داد که واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی برانگیخت.

یکشنبه، ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
berlin250223

با وجود سرما و برف، ده‌ها هزار نفر روز شنبه در دروازه براندنبورگ در برلین تجمع کردند تا برای صلح در اوکراین، برای مذاکره و علیه صدور بیش‌تر تسلیحات تظاهرات کنند.

یکشنبه، ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
Anousheh_Afzali

 

 

 

 

 

 

 

از «انوشه» تا «افضلی»

 

جمعه، ۰۵ اسفند ۱۴۰۱
النکبه

این مقاله در مورد  واقعه تاریخی النکبه، یعنی تبعید خشونت‌آمیز  ۸۰۰ هزار  مردم فلسطین  از منطقه کنونی اسرائیل توسط شبه‌نظامیان صهیونیست در دوران  تاسیس کشور اسرائیل درسال ۱۹۴۸ است.

جمعه، ۰۵ اسفند ۱۴۰۱
UFO

دستکاری ادراک از واقعیت یک «ترفند قدیمی» است که اکنون با دقت بیش از حد از سوی تبلیغات مدرن مورد استفاده قرار می‌گيرد.

 

 

پنجشنبه، ۰۴ اسفند ۱۴۰۱
Chin_Iran_Rousiehjpg

پس از این‌که میخائیل اولیانوف، نماینده دايمی فدراسیون روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین به ایجاد مثلث نوین دیپلماسی بین‌المللی چین، ایران و روسیه در پایان سال ۲۰۲۲ اشاره کرد، توجه ویژه‌ای به ای

چهارشنبه، ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
Obrador

ريیس‌جمهور مکزیک، آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، فرمانی را امضاء کرد که بر اساس آن لیتیوم متعلق به ملت بوده و بهره‌برداری از آن تنها بر عهده دولت مکزیک است.

سه شنبه، ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
FIR

 

یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
tabari_Kasraie

معرفی کتاب

شعرِ امروزِ ایران و مسائلِ آن

گفت‌وگوی سیاوش کسرایی و احسان طبری

و چند پِی‌افزوده‌ (مشاعرۀ دو شاعر و چند مق

یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
ukrain

راز سربه مهری نیست: دولت کییف از نظر نظامی جنگ را به ارتش روسیه باخته است. روسیه بدون عجله به کار خود ادامه می‌دهد و قدرت دفاعی منطقه‌ای را که از طریق رفراندوم به مسکو پیوسته است، بازسازی می‌کند.

حریم خصوصی و کوکی‌ها: این سایت از کوکی‌ها استفاده می‌کند. با ادامه استفاده از این سایت، با استفاده آن‌ها موافقت می‌کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، شامل نحوه کنترل کوکی‌ها، سیاست کوکی ها را کلیک کنید.