رفتن به محتوای اصلی
چهارشنبه، ۰۹ آذر ۱۴۰۱
Israel

 

«هم اينک جنگ را متوقف کنید! فقط پایان محاصره و اشغال، امنیت را برای هر دو ملت به ارمغان می آورد.» - تظاهرات هداش در ۶ اوت سال جاری در تل‌آویو.

سه شنبه، ۰۸ آذر ۱۴۰۱
شی

اگرچه تبادل نظر بین شی جین پینگ، رئیس جمهور چین و جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا در حاشیه اجلاس سران گروه ۲۰ در اندونزی در ۱۶ نوامبر، کوتاه بود، اما در رسانه های اجتماعی به هیجان شدیدی دامن زد.

سه شنبه، ۰۸ آذر ۱۴۰۱
musiqi

گفتگوی اختصاصی ایسنا با مدیرعامل انجمن موسیقی ایران

دوشنبه، ۰۷ آذر ۱۴۰۱
daesh

اواخر مرداد سال ۱۳۹۹ شعبه پنجم دادگاه کیفری تهران شاهد یک محاکمه قابل توجه بود، در آن روز یک نوجوان ۱۷ ساله پشت میز محاکمه قرار گرفته و رو به رئیس دادگاه می‌گوید: من داعش را حق می‌دانم و هنوز هم بر

دوشنبه، ۰۷ آذر ۱۴۰۱
wm2022

حالا و با گذشت نزدیک به ۱۰ روز از افتتاحیه جام‌جهانی ۲۰۲۲ دوحه می‌توان نخستین جام‌جهانی به میزبانی یکی از کشورهای خاورمیانه را، فلسطینی‌ترین جام‌جهانی برگزار شده در طول تاریخ جام‌های جهانی دانست.

یکشنبه، ۰۶ آذر ۱۴۰۱
holocaust

همزمان با برگزاری مراسم یاد بود قربانیان فاجعه «هولودومور» اوکراین در دوران شوروی سابق، رئیس دفتر ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری  این کشور خواستار  پاسخگویی  روسیه برای قحطی آن زمان و تحولات اخیر در ا

جمعه، ۰۴ آذر ۱۴۰۱
canelrusscubakuba

هدف از این تور که بیش از یک هفته به طول می انجامد، گسترش روابط اقتصادی با چهار کشور است.

جمعه، ۰۴ آذر ۱۴۰۱
Queiroz

در نشست مسابقه تیم ملی فوتبال ایران و ولز، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان صحبت‌هایی انجام داد که بخشی از آن به طور کامل توسط مترجم سالن ترجمه نشد.

پنجشنبه، ۰۳ آذر ۱۴۰۱
oil_rig

شرکت دولتی نفت و گاز ونزوئلا و شرکت اِنی ایتالیا قرارداد مبادله نفت در برابر بدهی را از سر گرفته اند که با دو محموله نفت خام آماده ارسال در ماه جاری آغاز شده است. (رویترز)

پنجشنبه، ۰۳ آذر ۱۴۰۱
atomi

در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که پنجشنبه هفته‌گذشته ۲۶ آبان‌ماه در پشت درهای بسته برگزار شد، قطعنامه‌ای علیه ایران به تصویب رسید که در آن از ایران به‌دلیل ناتوانی در توضیح وجود آثا

حریم خصوصی و کوکی‌ها: این سایت از کوکی‌ها استفاده می‌کند. با ادامه استفاده از این سایت، با استفاده آن‌ها موافقت می‌کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، شامل نحوه کنترل کوکی‌ها، سیاست کوکی ها را کلیک کنید.